torstai 9. elokuuta 2012

"Lomalla"

Hommasinpa itselleni sitten ihan kunnon kesäflunssan. Ihan kunnon kuumeet ja kaikki! Olen ollut viime päivinä sekaisin kuin seinäkello ja ystäväni avustuksella ensimmäistä kertaa elämässä ihan kunnolla lääkittykin, mikä on toki helpottanut oloa huomattavasti. Miksi olenkaan aina kieltäytynyt kaikista lääkkeistä ja hädintuskin suostunut ottamaan edes buranaa...? Elämä on helpottunut huomattavasti, kun olen saanut vetää kaikenmaailman nappeja ja olen pystynyt jopa hengittämään öisin. Ensimmäisenä flunssayönä kun tuli nukuttua maksimissaan pari tuntia, kun ei vaan henki kulkenut ja piti koko ajan olla niistämässä. Tästä eteenpäin jos olen kipeenä, niin aivan varmasti vedän kaikkea avaavia lääkkeitä, koska tämä on niin paljon helpompaa :D "Miss. Minä en syö mitään lääkkeitä" is now gone.

Liioittelin hieman: en ole syönyt ibumaxin lisäksi kuin yhtä lääkettä (3krt/pvä) ja yskänlääkettä.

Sairausloma ei ollut työnantajalle mitä mieluisin vaihtoehto, mutta kaipa minäkin voin joskus vähän sairastaa rauhassa. Lämmöt kun nousivat ennätyskorkeiksi (minulle, jolle ei kunnon kuume nouse koskaan), enkä jaksanut edes seistä, niin varmaan ihan hyvä linnottautua sohvalle ja lepäillä, jos vaihtoehto on tehdä kuolemaa tiskin takana ja yskiä keuhkonsa pihalle asiakkaiden ihmetellessä. Sorry for the inconvenience.

Hei, mut hei! Tässähän se mun "kesäloma" sitten olikin. Koko viikko vapaata. Sitä saa mitä tilaa. Tosin, oisin oikein mielelläni pitänyt sitä vapaata vähän virkeämpänä, mutta tämäkin otetaan vastaan, ei ole tarvinnut mitään tehdä :D

Tekis mieli lähtee treenaamaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti