keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Kipeenä on kiva olla

Oon ollut kipeenä lauantaista asti ja alkaa kyllä pikkuhiljaa kyllästyttää kotona himmailu. Olen diagnosoinut itselleni keuhkoputkentulehduksen, joten pitäisi varmaan mennä oikealle lääkärille... Vihdoinkin. Saisikohan samalla kertaa hoidettua kaikki muutkin mitkä on rästissä, kuten verikokeet, nukahtamiseen tarkoitetut lääkkeet ja mitä näitä nyt on..

Olin tänään töissä, vaikka vähän lämpöjä olikin. Virhe! Se vähän vaikeuttaa elämää kun olo ei ole mikään mahtavin, huimaa ja vähän väliä yskii kuin viimeistä päivää... Jos sitä vaikka sinne lääkäriin tallustelis huomenna. Katsotaan.

Kuumeen ansiosta oon nähnyt viime päivinä mitä jännittävimpiä unia. Olen meinannut mm. kuolla monin eri tavoin hapenpuutteeseen, oppinut että kun kieli puutuu unessa, voi kaataa vettä suoraan kurkusta alas ilman mitään nieleskelyjä, olen palannut vanhaan työpaikkaani ja kyräyttänyt entisen pomoni alkoholismista ja töissä juopottelusta.. Olen myös muuttanut pari kertaa ja paniikissa herännyt kotoani ihmetellen mitä teen täällä ja miten olen tänne joutunut. Normisettiä.

Tänään musta taas tuntui että mä rakastan sitä miestä. Sitten mä ajattelin, että "hei, se ei sua halua ja se on vaan hyvä juttu" ja mä uskoin. Ja sit olin taas ihan okei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti