perjantai 14. marraskuuta 2014

Mitäs nyt?

Voihan villi sinkkuelämä! Mulla meni hermot Tinderiin ja poistin kaikki siellä listalla roikkuvat ja melkein koko profiilinkin. Sitten päätin, että antaa sen profiilin siellä kuitenkin lojua, kun mistä sitä tietää jos mun elämäni mies tuleekin siellä vastaan jollain houkuttelevalla kuvalla naamari päässä ja kaljapullo kädessä. Ehhehee.

Kaveri kertoi, että oli jopa saanut kavereita sitä kautta. Hei, aika kiva juttu kuules! Vois itsekin kokeilla. Ainut vaan, että se saattaisi vaatia sitä, että joskus keskustelisi jonkun kanssa tuossa ihmeellisessä ja ihanassa sovelluksessa. Ja kyllähän minä keskustelenkin - jos joku puhuu mulle ensin :D Todennäköisyydet elämänmiehen sekä ystävien löytymiseen siis äärettömän suuret!

En tajua niitä miesten profiileja kyseisessä sovelluksessa. Miksi jokaisella pitää olla se kaljapullo/-tölkki/-tuoppi kädessä? Entäs ne helkkarin hauskat "hei määäkin oon kännissä"-kuvat? Tai sitten ne, joilla se naama ei näy yhdessäkään tai jos näkyy, niin sitä saa arpoa sieltä kaverikuvien seasta, että kukas tää hemmo nyt näistä onkaan.. En myöskään lämpene niille "mä käyn salilla ja otan saliselfieitä kesken treenin ilman paitaa" -kuville. Ehkä mä en vaan tajuu. En myöskään ymmärrä niitä mukaseksikkäitä kuvia, jossa ollaan ilman paitaa ja housut roikkuu turhan alhaalla. Yyyh. Tai sitten semmosta, että on pitänyt siitä omasta pikkumunasta ottaa se kuva sinne myös. Whyyyyyyyyy???? Vaatteet päälle, saatana! Ja mielellään tyylikkäät sellaset.

Mutta luulisin, että suurin osa tuollakin etsii pelkästään yöllistä seuraa ja kuvat ovat siksi tuollaisia. Itse kun ei etsi oikein mitään, niin on hyvä arvostella. Mutta ei minun silti tarvitse tykätä.

Mutta ou nouuuu, nyt olen poistanut kaikki mätsit, niin minne mä nyt laitan hetkiä? Huippuhetkiä olenkin jakanut tinderhistoriassa (not). Pitäisiköhän liittyä instagramiin tai vaihtoehtoisesti hankkia elämä?

- - -
Joku oli vissiin lukenut tilastojen perusteella koko blogin sisällön, onnea hei sulle! Pahoittelut että sisällön taso on laskenut kuin lehmän häntä. Tää on nykyään mun terapiablogi :D Jäädään toki yhdessä odottelemaan, josko kirjoittaja vähän tsemppaisi jatkossa, eikös juu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti