maanantai 20. lokakuuta 2014

Villit kuviot

Olen vähän yli vuoden ollut täysin vapaalla jalalla ja nyt ajattelin kertoa vähän villistä sinkkuelämästäni. Koska sehän on siis melkein kuin suoraan Sinkkuelämää-sarjasta!

No ei oikeasti.

Tasan yhtä miestä olen tapaillut hetken verran ja loput ajasta oonkin joko ollut exän kainalossa tai hätistellyt kiinnostuneita. Mä oon ihan surkee sinkkuilija, mä en jaksa vaivautua. Tai ehkä se on sitä et en vaan kiinnostu. Tarviin semmosen fiiliksen et klikkaa.

Viime kesänä uuden puhelimen osto mahdollisti kaiken uuden ja jännittävän eli liityin Tinderiin. Tottakai! Selasin koko "valikoiman" läpi sen enempää ajattelematta, "ei - ei - ei....". Sitten ne loppui, hitto. Poistin koko paskan. Lisäsin sen sitten uudestaan ja päätin etten laita sitä "ei":tä kaikille. Hirveesti tuttuja ja kaikkee, hoh. No nyt mulla on sit tinder täynnä mätsejä, joille en puhu mitään! Tosi kiva peli.

Tinderistä puheenollen... Olin viikon lomalla Mallorcalla ja eräs ilta tuli vedettyä ihan pienen pienet kännit. Olin sit viihdyttänyt itseäni tinderissä aamun pikkutunneilla ja vissiin sit tykänny ihan kaikista. Olipa sit vallan mahtavaa aivan jäätävässä darrassa tajuta tämä tosiasia ja kuunnella puhelimen jatkuvaa piipitystä kun kaikki halus jutella. Ihan työstä kävi se poistelu.

Tinderissä on muuten tosi jännittävää kun voi lisätä "hetkiä". Oon tehny tutkimusta jonkun verran ja tiedän et humoristiset piirrustukset ei kerää tykkäyksiä, mut sen sijaan kuva pizzasta neljän aikaan aamuyöllä on iso hitti!

Joo. Mun ehkä pitäs poistaa koko tinderi. 

Mut on mulla muutakin jännää täs ollu meneillään. Yks poika laitteli pirun tiuhaan viestiä ja kyseli et millon voitas lähtee treffeille ja kaikkee. No mua ei oikein kiinnostanut ja mietin sit et miten annetaan pakit nätisti, kun en ole koskaan oikein osannu.. Jotain tylyä mä vastailin sitten ja se sitten lopetti. Muutama viikko sen jälkeen se oli tatuoinu ex-muijansa nimen itseensä. Mua vähän nauratti.

Et hei onhan tässä ollut kaikenlaista! Pitäs varmaan pistää jännittävä sinkkublogi pystyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti