lauantai 9. heinäkuuta 2011

Shopaholics Anonymous

Minä en ainakaan opi koskaan mitään: juuri kun olen päässyt isosta kasasta vaatteita eroon, menen ja tilaan lisää :D Ilmeisesti tarvitsen ehdottomasti uuden (uusia) mekon (mekkoja), kun ystäväni menee naimisiin ja pitäähän minulla olla jotain kivaa vaatetta. Ja samalla ostin tietysti kaikkea muutakin tarpeellista. Klikkailin ensiksi ostoskoriin aimo kasan tavaraa ja loppusumma alkoi uhkaavasti lähennellä viittäsataa euroa, niin piti sitten siirtää suurin osa talteen odottelemaan (mahdollista) seuraavaa tilauskertaa :D Oh dear dog god.

Olen ollut olevinaan tänään kovinkin ahkera ja olen pessyt kolme koneellista pyykkiä ja tiskannut. Tarkoitus oli siivota oikeasti enemmänkin, mutta jonkinlainen kooma iski päälle. Tämän viikon ainoa vapaapäivä oli sitten tässä, enkä jaksanut tehdä oikein mitään. Välillä on kai hyvä vähän ladata akkuja ja olla tekemättä mitään, jospa sitä jaksaisi sitten uudella innolla painaa töitä.

Viime päivinä töissä on ollut aika rentoa, eikä mikään ole erityisemmin kiristellyt hermoja. Hullut ovat lähteneet liikkeelle, mutta muuten ihan okei. On ollut hiljaisia päiviä ja olen kerennyt lukea kirjaakin. Mielestäni asiat ovat aika hyvin, jos työn lomassa kerkeää syventymään Helsingin mallitoimiston arkeen kirjan muodossa (fiktiiviseen arkeen tottakai). Kivaa, ettei tarvitse juosta pää kolmantena jalkana joka suuntaan keretäkseen tekemään kaikki päivän työt vaan kaiken voi hoitaa rauhassa, ilman minkäänlaista kiirettä ja sen lisäksi kerkeää pitää taukoakin. Mii laiks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti