perjantai 14. tammikuuta 2011

Antakaa mäkin kirjoitan! Määkin oon bloggaaja!

Koska muutkin, niin minäkin. Pienenä kun tokaisi vanhemmille noin tai muuten vaan kitisten: "Kaikki muutkin saa tehdä näin, miks en mä saa..?", vastaus oli joka kerta: "Löisitkö päätä seinään jos kaikki muutkin tekisivät niin?"

Ehkä löisin, ehkä en. Blogi on nyt kuitenkin aloitettu, kiinnosti tai ei.

Joten, MORJESTA PÖYTÄÄN! Olen 23-vuotias (vanha ja raihnainen) nainen (/tyttö..?) ja kirjoittelen tänne päivän kuumimmista poliittisista asioista sekä yritän vaikuttaa blogillani koko maailman tilanteeseen. Ei kun.. Tosiasiassa tämä blogi luultavasti tulee sisältämään kaikenmaailman turhaa nillitystä ja kitinää MINUN elämästäni - paketoituna sarkasmiin.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.. Mä lähden nyt duuniintöihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti