keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Melkein kuin elokuvissa

Katsoin eilen teinileffaa nimeltä Easy A. Komedia nääs. Jäin miettimään, että miksi leffoissa aina kaikesta paskasta huolimatta se päähenkilö saa aina jonkun komean ja muutenkin täydellisen kundin itselleen..? Onko tuo nyt ihan reilua ja realistista? Tosielämässä miehet haluavat vain löytää seksisuhteen - tai joillekin sekin on jo liian sitoutuvaa. Helpompi siis lentää kukasta kukkaan mahdollisimman nopealla tahdilla. Näin siis minun elämässäni ainakin tapahtuu. Luultavimmin otsassani lukee jollain pleijerikielellä, että "helppo", koska niin monet kuvittelevat minun ryhtyvän seksisuhteeseen (ja niitähän en tietääkseni harrasta).

En ole ikuisuuksiin tavannut sellaista miestä, joka ei töksäyttäisi minulle tutustumisen alkumetreillä "mä en sitten etsi mitään vakavaa", tai että "mä en ole seurustelevaa tyyppiä" tai "sinkkuelämä toimii mulle tosi hyvin". Jos tutustun johonkin mieheen ja satun juttelemaan hänen kanssaan facebookissa (kuten nykyään tuntuu tapahtuvan melko usein), päädyn aina jostain kumman syystä aiheeseen "pitäisikö meidän viettää yö yhdessä". Taidan alkaa pukeutua johonkin kaapuun ja pitää huivia päässä ja ruveta hiljaiseksi tytöksi, ehkä sitten en viestitä halusta viettää kiihkeitä hetkiä jokaisen kaksilahkeisen kanssa.

Easy A-leffassa tyttö menettää maineensa ja kaikki hyljeksivät häntä, mutta sitten tuleekin tämä hurmuripoika ja vie häneltä jalat alta. Hurmuripoika, jota ei kiinnosta tytön maine. Hurmuripoika, joka on aivan tajuttoman seksikäs ja kuuma, muttei kuitenkaan kuulu playerijengiin. Hurmuripoika, joka kaiken seksikkyyden lisäksi on kunnollinen, välittävä, suloinen ja turvallinen. Hurmuripoika, jonka kainaloon tekee mieli mennä. Hurmuripoika, joka lohduttaa ja on tukena. Epistä. Minäkin haluan oman hurmuripojan, joka vie jalat alta ja on komea eikä siltikään yhtään täynnä itseään. (naurua) Ei sellaisia oikeasti olekaan. Jos joku on to-del-la hyvännäköinen, hän luultavasti tietää sen itsekin ja se on jo kerennyt nousta hattuun ja se myös näkyy käytöksessä. Ne miehet on luotu vain katselemista varten.

Joo hei, tummat silmät ja ruskea tukka - meitsi on sulaa vahaa.

Ihan typerää, että elämä ei ole kuin elokuvaa. Tai no, onhan se. Minun elämäni on jonkin sortin tragikomedia, jossa minä olen se antisankari joka taistelee ihmissuhteiden tuulimyllyjä vastaan. Helluntaikin meni taas ilman heilaa, joten tämäkin kesä on sitä myöten selvä ja sinkkuilut jatkuu ;)

Siispä pieni kuvapostaus kuumista miehistä:

James Franco

Colin Farrel
Ryan Reynolds

Jude Law
Johnny Depp
Benjamin Bratt
Minähän olen ihan oikeassa elämässä juuri sen takia sinkku, että pidän juuri niistä "vaikeista" miehistä, joissa on haastetta. Eli niistä, jotka eivät halua missään tapauksessa koskaan seurustella, mutta toivon silti muuttavani heidän käsityksen aiheesta. Tinde tykkää rentuista. Kiinnostus aina loppuu sillä sekunnilla, kun tajuan miehen olevan liian helppo, liian kiinnostunut heti alkuun. Myöskin liika kiltteys on miinusta, täytyy olla luonnetta. En halua mitään koiranpentua talutushihnaan. Niinpä tykkäänkin kusipäistä ja vietän iltani yksin. Suosittelen. ;)

Nämä on kai niitä päiviä, kun ei jaksaisi sinkkuilla enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti