maanantai 20. kesäkuuta 2011

Nice one!

Ihana päivä tänään! Heräsin vasta puoli yhdeltä ;) Olen ollut koko viime viikon aivan tajuttoman väsynyt, vaikkei pitäisi olla mitään syytäkään. Perjantaina kävin kaverin luona kahvittelemassa ja olin niinkin mahtavaa seuraa, että haukottelin vaan koko ajan, enkä oikein jaksanut pitää yllä keskustelua. Mutta nyt! Nukuin 12,5 tunnin yöunet ja voi, että tuntuu virkeältä! Onpa nyt hyvä olla. Pitäisi kai opetella tuota nukkumisen taitoa, niin ei tarvitsisi nukkua kellon ympäri tunteakseen itsensä pirteäksi. Voisi myös stressata vähän vähemmän ja saada rytminsä kuntoon.

Tulevaisuuden suunnitelmia ihmetellessä olen saanut taas palon lähteä ulkomaille töihin. Vuodeksi tai puoleksi lähtisi ihmettelemään jonnekin uusia tuulia, mikäs siinä. Eipä minua ole mikään estämässä. Ainoa asia mikä vähän mietityttää, on syksyllä alkava kisakausi. Jos olisin ulkomailla vain puoli vuotta, kerkeisin vielä loppukauden rähinöihin, jos olisin vuoden niin tulisi tietenkin kokonaisen vuoden tauko. Mutta olisiko tuosta nyt haittaakaan? Pitäisikö koko elämä rakentaa vain kilpailemisen ehdoilla? Tästä en enää nuorru, joten nyt olisi aika kokea ja nähdä maailmaa, tehdä kaikkea mitä olen aina halunnut. We'll see what happens.. Onhan minulla toki sitovaa työsopimustakin vielä jäljellä heinäkuun loppuun, joten ihan heti en pääse mihinkään.

Lomamatkakin olisi ihan jees, eikä kukaan tunnu olevan samaan aikaan lomalla. Saattaa käydä niin, että lähden ihan itsekseni rentoilemaan johonkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti