sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Ostetaan aikaa!

Hei, miksi kukaan hakee googlesta mitään hakusanalla "poks"? Mutta miten hienoa se onkaan, että sillä päätyy tänne minun blogiini. "Mä oon bloggaaja"-haulla pääsee tänne myös, mahtavaa!

Repäisinpä eilen ihan erilaisen lauantai-illan setin: menin nukkumaan ennen puolta yhdeksää ja heräsin sitten tänään varttia vaille yhdeksän aamulla, nice1! Olen varmaan joskus maininnut tästä jatkuvasta väsymyksestäni..? ;) Pakko sanoa, ettei tuo hirveästi ole asiaa auttanut, vaikka kellon ympäri tulikin nukuttua, sillä nytkin väsyttää aivan hirmuisesti ja odottelen että kello olisi tarpeeksi paljon, jotta voisin taas kömpiä peiton alle. Kaupassa käyntikin oli pelkkää tuskaa, mutta pakkohan sitä oli käydä, että jotain eväitä saa huomiseksi töihin mukaansa. Vaikka tajuton läski olenkin, niin ei tässä mitään einesp*skaa ruveta syömään.

Harkitsen tässä vakavasti maksavani 30 päivän ravintovalmennusohjelmasta 10 euroa. Voisihan tuosta olla hyötyäkin. Ja minähän tunnetusti olen mainosten uhri; mainosta minulle mitä tahansa, kyllä minä ostan. ;) Jos kiinnostusta löytyy tuohon ravintovalmennusohjelmaan, sen on tehnyt ravintovalmentaja Jaakko Halmetoja ja se on koko Suomessa tarjouksessa 10eurolla vain tänään http://www.citydeal.fi/deals/koko-suomi .

Viikonloppu meni hujauksessa, olihan minulla jopa tämä sunnuntai vapaa. WAU. En edes muista milloin minulla olisi ollut sellainen viikonloppuvapaa, jolloin olisin tehnyt jotain muuta kuin urheillut. Huomenna sitten taas aamuvuoroon ja aion olla yhtä kopalla kuin tämä nainen:


Nyt haaveilen vaan vapaapäivistä, grillibileistä, rentoutumisesta, hetkistä jolloin ei tarvitse tehdä mitään eikä ole mihinkään kiire, illanistujaisista, viikonloppureissuista (jonnekin muualle kuin leirille/kisoihin)... Ollapa vapaa kuin taivaan lintu. Ollapa lapsi, jonka ainoa huolenaihe on se kun "ei ole mitään tekemistä".

Vastapainoksi haaveilen myös siitä puolimaratonista.. Kerkeisiköhän kahdessa kuukaudessa valmistautumaan moiseen tarpeeksi? Tiedän kyllä monien treenikavereiden juosseen kyseisen matkan ilman minkäänlaista treenaamista, joten saattaisi jopa riittääkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti