perjantai 20. toukokuuta 2011

Tieto lisää tuskaa

Olen tässä vähän kummastellut, kun koko ajan on jatkuva väsymys päällä... Onhan se tosiaan kumma juttu; laskeskelin tänään yhteen työtunteja ja viime viikolla esimerkiksi olen tehnyt 41,25h töitä. Jännä. Ensi viikollakin saan tehdä 42,5h töitä. Mutta kivahan se on ettei ole työtön, am I right? Ei vaan, oikeasti voisi ehkä vähän keventää, niin ei tulisi burn out ennen kuin täytän 24. Minä kuitenkin teen tähän lisäksi ohjauksia, sekä treenaan itsekin. Joo, en mä ihan täysillä kulje, en.

Huomennakin aion mennä töihin vähintään vartin aikaisemmin, jotta kerkeän varmasti tekemään oman osuuteni ja pääsen ajoissa töistä, sillä minulla on työvuoron loppumisesta tasan puoli tuntia aikaa kammeta itseni salille ja olla valmiina kamat päällä. Reeniä, horo, reeniä.

Tällä viikolla liikunnan osalta menty vielä aika löysäillen, sillä on kova viikonloppu edessä ja se pitää jaksaa sitten repiä kunnolla. Tänään oli tarkoitus tehdä joku superkevytlenkki aamulla, mutta skippasin senkin, sillä reidet huutaa hoosiannaa eilisistä loikka-/kuulatreeneistä. Tälle päivälle jäi siis ainoastaan lihashuoltoa; venyttelyä, pyörittelyä ja muuta mukavaa. Kuula muuten lensi ihan yhtä huonosti kuin edellisinäkin vuosina, tekniikka tosin näytti kuulemma paremmalta, bileet..?

Töissä on ollut taas vaihtelevan mukavaa. Jopa muutamana päivänä ihan oi-ke-as-ti mukavaa (ei, se ei ole sarkasmia). Mutta onhan näitä taas ollut: "Sinä et kyllä tiedä mistään mitään!" :D Meinasin revetä nauramaan sille mummolle päin naamaa ja totesin vaan, että "Ahaa, no kiitos vaan arviosta" .. :D Postilla eräs keski-ikäinen rouva yritti postittaa kirjeenä sellaista pakettia, josta näki kilometrin päähän, ettei se mahdu postiluukusta.. "Kyllä tämä mahtuu! Kokeillaan!" - - "Aijaa, no ei sitten.. on niin nyrpeä ilme.." (sori tää on mun naama) LAV JUU!

Tasan ei käy onnen ja älyn lahjat yrittäjien puolellakaan. Sain tänään tekstiviestin yhdeltä työnantajistani: "Tiedän että olet huomenna aamuvuorossa, voisitko tulla sen jälkeen tekemään tänne iltavuoron 16-21.15?" Ööö?? No tottakai mä teen 14 tuntia töitä??? Shoot me now.

Tästä hektisestä elämästäni huolimatta olen saanut siivottua puolet vaatekaapistani, mikä saavutus! Olen heittänyt kaksi muovikassillista vaatteita roskiin ja merkannut yhden ison säkillisen vaatteita kirpparille meneviksi. Kohta mun vaatteet mahtuu kaappiin .. Ehkä. Mission impossible? Kovalla tahdilla niitä uusia ainakin on taas tullut tämän vuoden puolella, voisi harkita rauhoittumista. Ei minulla siis mikään addiktio ole, ei missään tapauksessa. Onko jossain sellaista ryhmää, mihin anonyymit shoppailuholistit kokoontuvat?

Koska punainen lanka tästä tekstistä hävisi jo ensimmäisessä lauseessa, voin kertoa tähän loppuun varoituksen sanan: ennen nukkumaan menoa ei kannata katsoa mitään romanttiseksi komediaksi luokiteltuja leffoja, rakkaus on nimittäin pelottava asia. Se on niin pelottava asia, että saatat nähdä painajaisia mehiläisistä, jotka puskevat hullunlailla ulos kaulastasi. Ai miten niin muka häiriintynyt persoona..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti