keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Riks raks ja poks.

Olen tässä viime päivinä huomannut, että toi aivan järjetön nopeiden hiilareiden vetäminen ei vaan sovi minulle yhtään. Ensinnäkin on aivan tajuttoman huono olo ja lisäksi hirveä masis päällä koko ajan. Ei huvita tehdä mitään, en halua nähdä ketään, en halua puhua kenenkään kanssa. Lisäksi inhottaa jos joku kehtaakin soittaa.. ja arvostan enemmän niitä, jotka näpyttelee asiansa tekstiviestiin :D Tai sitten se on jotain kevätväsymystä. Luin muuten jostain, että kevätväsymys iskee herkimmin iltavirkuille; hey that's me!

Tänään imuroidessa jäi puolet sormesta imurinvarteen. Ekaksi luulin, että sormi vähän aukes ja kun siinä imurissa näkyi jotain ihonväristä niin naureskelin itsekseni, että "heh heh, nyt jäi sormi tuohon", kunnes katsoin lähempää ja tajusin että niinpä muuten jäikin :DD Hirvee kuoppa sormessa. Minua ei ole tarkoitettu siivoamaan.

Ei mulla ollut mitään asiaa, ajattelin vaan rikkoa tän blogihiljaisuuden näillä päättömillä jutuillani. Peace out!

P.S. Kisakausi ohi. Hyvät kisat, kivaa oli. Ranking-listan sija pysyy edelleen samana, eli paska kun on, niin sitten vaan on. Okei, mä otin kyllä tosi hyvin, mutta ei riittänyt. Tuli myös nollattua tilanne poikien kanssa karpalolonkeron voimin ja voi kun meillä oli mukavaa! ;) Siitäkin huolimatta voisin kyllä ihan hyvillä mielin pysyä erossa tuosta alkoholista tästä eteenpäin. Nyt pidän lepoa jos vaan pää kestää. Kiitos, hei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti