keskiviikko 9. helmikuuta 2011

I've been a bad bad girl.

Se oli sitten koulutuspäivä tänään, not my cup of tea. En kestä edes tuollaisia päivän kestäviä koulutuksia, niin mitenkähän kuvittelen oikein selviäväni jostain yliopistosta jos sinne pääsisin sisään.. Hah. Viime yö meni taas vähän niin ja näin, kun ei tämä nainen osaa nukkua vaikka miten väsyttäisi ja sitten olinkin koko päivän silmät ristissä. Viimeiset tunnit meni opetuksen osalta täysin ohi ja keskityin vain siihen, että silmät pysyvät auki. Sama juttu kuin viime viikolla.

Opiskelujen innoittamana aloitin sitten myös hiilaripäivän. Olen syönyt tänään jopa VAALEAA leipää :D (en harrasta tätä koskaan). Sämpylät kahvipöydässä näyttivät vain niin houkuttelevilta. Lisäksi toisella kahvitauolla meille tarjoiltiin tuoreita korvapuusteja ja siitä se sitten lähti... Koulutuksen jälkeen kävelinkin tunnin kotia kohti ja poikkesin kaupasta ostamassa karkkia sekä sellaisen aivan ihanan leivoksen. Tajuttoman huono omatunto nyt, hehhe. (Joudun ehkä tänään salilla hyppimään narua vähän treenin lisäksi, jotta pääsen tästä morkkiksesta.)

Kyllä minä tiedän, että se on ihan turhaa morkkista, mutta sille vaan ei voi mitään... Olen muuten laihtunut jostain alkusyksystä n. 4kg, joten kai sitä voi itseään vähän palkita. Tuosta painosta ei tosin ole kuin arvio, koska en ole ihan varma mitä olen niihin aikoihin painanut enimmillään (vaaka ei halunnut tehdä yhteistyötä).

Ostin myös tällaisen vaahtosammuttimen kokoisen hiuslakkapullon:
Ei varmaan heti lopu kesken.
Mä muuten eilen tilasin fitnesstukusta lämmittelytakin ja shortsit.. MIKÄ MUA OIKEIN VAIVAA??? Pitäsköhän harkita jotain ostolakkoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti