tiistai 8. helmikuuta 2011

Hate It Or Love It

Voi ei! En kestä... Nimittäin leveät lahkeet ovat palaamassa muotiin! Ällöttävää. Mielestäni yksi typerimmistä muoti-ilmiöistä ikinä. Ja kyllä, olen omistanut leveälahkeisia farkkuja ja sellaisia ihmeellisiä stretch-housuja mitkä olivat "muotia" teinien keskuudessa ollessani yläasteella, mutta en todellakaan toivonut että se muoti koskaan palaisi takaisin. Mutta hei, kuka pakottaa MINUA ostamaan sellaisia housuja tai edes laittamaan niitä jalkaani..? Ei kukaan. Tästäkin huolimatta Iltalehden otsikko "Lahje levenee kevääksi" sai minut huokailemaan ärtyneesti; en tahdo katukuvaan näitä!


Kuvat http://www.iltalehti.fi/muoti/2011020713146751_mu.shtml   
                                                                  (SPLASH/AOP)

Toinen asia mikä aiheutti suurta närkästystä: Tämä oli kopioitu suoraan tänne. Paljoltikin kopiointia suoraan sanasta sanaan (mitä iltalehti näyttää harrastavan muutenkin aika paljon), eikä minkäänlaista viitettä käytettyyn lähteeseen. Joku "fiksu" on varmaan tuostakin jutusta palkan saanut, eikä ole tarvinnut muuta kuin copy-pastea käyttää. Todella ärsyttävää. Tuo Strictly Style on muuten yksi lemppariblogeistani, käsittelee muotia ja tyyliä, paljon kuvia ja ideoita. Ihanan pirteä ja tyylikäs.

Tällainen olo minulla on nyt.
Tänään olen juossut pää kolmantena jalkana hoitamassa asioita, eikä mikään silti ota onnistuakseen. Yritin jopa käydä verotoimistossa, mutta se oli MUUTTANUT. Voi hyvää päivää. Huomenna sitten. Pitäisi ehdottomasti saada hoidettua nuo veroasiat, kun olen hommannut itselleni lisää töitä. Huomasin muuten myös sellaisen pikkujutun, että minua on verotettu joulukuun palkasta 60% vaikka olen töihin toimittanu verokortin... Kuinka se on mahdollista? Ja onkohan se mahdollisesti vielä korjattavissa? Oh noes.

Vietän tänään myös lihashuoltopäivää, joka tarkoitti aamulla sitä, että juoksin hierojalle (KYLLÄ, ihan oikeasti juoksin). Liikkuvuus oli lisääntynyt, mikä on tietenkin plussaa. Tällä kertaa en voinut kehua, että olisin kovinkaan paljoa muistanut venytellä, mutta viime aikoina olen sitäkin enemmän tehnyt kaikkea toiminnallista, kuten pyöritellyt lihaksistoa auki. Vasen puoli on edelleen huonommassa jamassa, mutta se johtuu lähinnä lajin tuomasta rasituksesta. Tavoitteena tälle illalle olisi, että venyttelisin vielä jalat treeninvedon yhteydessä. Pitäisi varmaan alkaa taas käymään niissä ohjatuissa venyttelyissä, kun olen itse niin saamaton tuon asian suhteen. Kärsivällisyys ei yksinkertaisesti riitä tekemään pitkiä venytyksiä, jotka kuitenkin olisivat tärkeitä oman itsensä kannalta. 45 minuuttia täti minua runnoi ja totesi, että "nyt ei ollut yhtään niin paha kuin viimeksi". Onneksi seura maksaa ohjaajille nämä aktiviteetit, muuten ei varmaan tulisi koskaan käytyä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti