torstai 24. helmikuuta 2011

Patience a virtue (yes it is)

Rauhoittavaa sinistä ihan omasta stressitasosta johtuen ;)

Päivän ohjelma.
Sain tänään oikein hyviä uutisia: työt lisääntyy! Sain nimittäin erään hakemani paikan konsernin sisältä. Harmikseni en osaa iloita tästä nyt yhtään, sillä tämä aiheuttaa minulle lisästressiä tajuttoman paljon. Joudun muokkaamaan kaikki aikatauluni uudestaan. Yritän sovittaa kaikki mahtumaan tähän uuteen aikatauluun ja vaihdella työvuoroja, jotta pystyn osallistumaan mm. SM-kisoihin toukokuussa. Apuaaaaaaaaa!

Tyypillistä minua: sain mitä halusin ja siltikään ei ole asiat hyvin. Rasittava asenne.

Pitäisi päättää, että lopetanko erään osa-aikaisen duunin tässä samalla kokonaan, vai yritänkö saada senkin tässä vielä toimimaan.. Olen saamassa mitä ilmeisimmin lisätunteja myös tuolta "pääduunista", joten nekin pitäisi saada toimimaan tässä yhtälössä. Helppo elämä kun on kolme eri työpaikkaa!

Kaipa nuo vielä saadaan toimimaan. Lähden nyt tyhjentämään kaupan HeVi-osaston. Loppuun vielä hyvän mielen musiikkia.
Tuo koko Corinne Bailey Raen levy saa minut aina hyvällä tuulelle, koska se muistuttaa minua vuoden 2006 Lontoosta, vapaudesta, rennosta fiiliksestä, siitä ihanan lämpimästä kesästä mikä silloin oli - ja olen kuin olisin siellä. Good times.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti