lauantai 26. maaliskuuta 2011

Arjen maustaminen syrjähypyllä, kelpais varmaan sullekin?

Olemmeko sittenkin aivan väärillä jäljillä etsiessämme yksiavioista suhdetta? Mitä ilmeisimmin onkin aivan typerää odottaa uskollista ja luotettavaa puolisoa, kun Ruotsissakin jo perustetaan ihan oma deittisivusto naimisissa oleville. "Et tiedä, mitä elämässäsi menetät, ellet kokeile. Muista, elämä on lyhyt", todetaan sivustolla.

Nykyään tuntuu muutenkin, että kaikki pettävät. Olen käynyt näitä keskusteluja aika paljonkin kaveripoikien kanssa ja he ovat myös minulle sanoneet ihan suoraan, että on turha odottaa uskollisuutta tässä maailmassa. Nimenomaan he ovat minulle sanoneet, että kaikki MIEHET pettävät jos (ja kun) tilaisuus tulee. Enpähän pysty sanomaan miesten puolesta tuohon juuta enkä jaata. Omalta kohdalta voin sanoa, että minua on ainakin petetty tässä elämässä jo tarpeeksi; siksi kai olenkin sinkku. Olen myös niin kyyninen tämän asian suhteen, etten oikeastaan usko löytäväni koskaan sellaista suhdetta missä ei minua petettäisi. Melko hyvä asenne, mutta kun tämä on niin nähty.

En siis väitä, etteikö naiset koskaan pettäisi... Uskoisin kuitenkin että vähemmän kuin miehet. Itse en ole koskaan ketään pettänyt, ei ole ollut tarvetta. Sitä paitsi jos seurustelen jonkun kanssa, kaikenlainen mielenkiinto muita miehiä kohtaan lopahtaa täysin. Miksipä sitä seurustelisikaan, jos ei oikeasti olisi kiinnostunut siitä henkilöstä jonka kanssa seurustelee? Niin no, säännöllinen seksi tietty ;)

Minun uskoani miesten "kunnollisuuteen" romuttaa myös se tosiasia, että niin monet varatut miehet yrittävät minua aina tuolla ihanassa ja jännittävässä (=sarcasm) yöelämässä. Eräs miespuolinen ystäväni myös totesi minun olevan oikeassa, kun sanoin ettei kunnollisia miehiä ole enää jäljellä hänen kysellessä parisuhdestatustani. Siinäpä kuulkaa sinkkutytölle toivoa!

Näistä "oppineena" olen tullut siihen tulokseen, ettei kannata edes odottaa uskollisuutta. Ehkäpä hylkäämme tulevaisuudessa nyt vallalla olevan parisuhdekäytännön ja unohdamme kaikki yritykset parinmuodostukseen ja alamme elää siinä määrin eläinten tavoin. Pannaan kaikkea mikä liikkuu ja annetaan "emon" pitää huolta mahdollisista "poikasista". No strings attached. Yh-äitien oma aikakausi. <3
Eipähän tarvitse varattuna salaa etsiskellä päiväkahviseuraa.

IL: Uusi deittisivusto
äläkä ota kaikkea nyt ihan kirjaimellisesti.

2 kommenttia:

  1. Ei taida lähipiirissä olla paljon miehiä, jotka on aikeissa perustaa perheen? :D

    Melkein uskallan väittää että rehellisiä miehiä löytyy vieläkin, mutta ihana ja jännittävä yöelämä ei taida olla se ensimmäinen paikka missä niihin törmää

    VastaaPoista
  2. Joo, tuosta yöelämästä olen kyllä täysin samaa mieltä :D
    Onhan siis oikeastikin kaveripiirissäni miehiä, joita pidän kunnollisina, jotka seurustelevat ja joista en koskaan uskoisi, että juoksisivat vieraissa. Nämä sinkkupojat (kyllä, nimenomaan pojat, koska eivät ole yhtään aikuistuneet) ovat sitten niitä, jotka näitä "elämän totuuksia" minulle jakelevat :)

    Mutta se, joka oli sitä mieltä, ettei kunnollisia miehiä ole enää jäljellä on itse kunnollinen ja menee ensi kesänä naimisiin. :D

    VastaaPoista