torstai 31. maaliskuuta 2011

Mut ku mä haluan!

Tänään hirveällä työllä ja vaivalla vaihdettiin veljeni kanssa sykemittariini paristo vain huomataksemme, ettei se siltikään toimi. Oli sitä sykettä ;) Tänään olen sitten haaveillut seuraavanlaisesta vekottimesta:

kuva: www.suunto.com

Tuohon vaan valitettavasti joutuisi sijoittamaan aika paljon kuukausibudjetistaan. Katselin hintoja ja ainakin Prismassa tätä myydään 169 euron hintaan. Aika suolaista, varsinkin kun olen käyttänyt rahojani jo H&M:n kevättakkeihin, Nellyn mekkoon sekä Halensin johonkin must-have-paitaan.

Saattaa olla, että tämä sykemittariasia nyt siirtyy kuukauden päähän, jottei minun tarvitse alkaa laskemaan ruokakaupassa että mihin minulla on varaa ja mihin ei. Tuosta suunnon mittarista muuten saa kätevästi siirrettyä omat treeninsä movescount.comiin joka näyttää aikas hyvältä oman kehityksen seuraamisen kannalta. Tämä vaikuttaa kyllä todella hyvältä. (mainoksen uhri)

Söin tänään muuten oikein herkkuiltapalan: maitorahkaa sekoitettuna juotavaan jugurttiin ja maustettuna banaanilla. Ai saakeli :D <3

1 kommentti:

  1. Osta Polar, ne on tyylikkäämpiä ;)

    Se olis komee ominaisuus mittarissa, että se tallentais sykkeen koko reenin ajalta, ja sen sais sitten koneelle. Ei vaan älynnyt semmosta ennen ku ostin omani :(

    VastaaPoista