lauantai 16. huhtikuuta 2011

Bdaybash

Tänään ukkini täytti kunnioitettavat 79 vuotta. Edelleen hyvässä kunnossa olosuhteisiin nähden ja yhtä huumorintajuinen mies kuin aina ennenkin. Ei tarvitse pitkälle lähteä etsimään, jos miettii mistä minäkin olen oivaltavan ja huipun huumorintajuni perinyt; kolmen sukupolven kesken heitettiin niin paskaa läppää kuin vaan voi. Koko teini-iän pidin isäni huumorintajua lähinnä ärsyttävänä ja typeränä, mutta näin "aikuisena" olen tullut siihen tulokseen, että ei se omena niin kauas puusta pudonnut. Olemme koko suku tällaisia, ei tästä pääse mihinkään.

uusi lempparijuoma
Ukin vaimo yritti syöttää meitä raukkoja tuttuun ja turvalliseen tapaansa, kun kävimme heidän luonaan jälkiruokakahvilla. Olisi ollut kääretorttua, pullaa, jäätelöä ja ties mitä. Vanhoilla ihmisillä kai vaan on sellainen tapa, eikä tämä kyseinen rouva ainakaan koskaan ymmärrä, että ei tarkoittaa ei. Silti vähän sääliksi käy, että toinen turhaan joka kerta laittaa valmiiksi, mutta minkäs teet. Itse ainakin olen tällä hetkellä dieetillä ja muutenkaan ei tee mieli mitään sokerimättöä. Kääretortusta en muuten ole koskaan tykännyt, ällöttää ajatuskin.

Ukkini juhlistamisen sekä oman jaksamattomuuteni takia treenisuunnitelma muuttui tällekin päivälle ja kävinkin juoksemassa puolen tunnin lenkin, jonka jälkeen tein puolen tunnin lihaskuntotreenin. Jospa sitä huomenna sitten jaksaisi raahata itsensä ihan salille asti, kun ei ole muuta sovittua ohjelmaa kuin iltavuoro töissä. tj 6.
tyylikäs treenipaita



Tänään juoksu taas maistui tooodella hyvältä. Oli helppoa ja kevyttä, eikä tarvinnut edes houkutella itseään lähtemään sen erityisemmin. Alan kehittyä tässä selkeästi ;) Sääkin oli aivan ihanan keväinen ja lämmin, kohta se kesäkin taas tulee!

Iloista viikonloppua, tää lähti nyt duuniin.

6 kommenttia:

  1. Pelottavaa. Häiritsevää. Outoa? Mun pappa täytti tänään 79 :D Ihan oikeesti. Mutta ei olla sukua, siitä oon kyllä varma :D

    VastaaPoista
  2. Yep, hämmentävää :D

    Kuten myös se, ettei tykkää kääretortusta :(

    VastaaPoista
  3. Mä oon erilainen nuori ;D Mä en myöskään tykkää kebabista, popcorneista, sipseistä, limpparista tai kiinalaisesta ruuasta :DD Shokeeraavaa. ;) (on toki myös muuta, mutta näillä kerään eniten outouspisteitä joka paikassa) hehhe.

    VastaaPoista
  4. Tsäh! Etkä syönyt pitsaakaan. Jos joku köyhä miehenalku haluais viedä sut treffeille syömään, niin halvat vaihtoehdot jää aika vähiin :D Aika hyvin oot korttis pelannut kyllä ;)

    VastaaPoista
  5. Heh. No vähän pitää olla haastetta :D

    VastaaPoista