sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Hei hei mitä kuuluu?

Tämä on sitä onnea! Olla kotona, yksin, rauhassa. En voi edes sanoin kuvailla miten ihanaa on olla kotona nyt, rankan työpäivän jälkeen. Ja mikä parasta: minulla on huomenna vapaapäivä! Oi tätä onnea ja ihanuutta. Olen ehkä rakastunut tähän fiilikseen. <3

Tänään olisi kyllä ollut ihana päivä olla vapaalla; lämmin kevätilma, aurinko paistoi ja oli ihanan valoisaa. Olen hieman kateellinen ihmisille, joilla on aina viikonloppuvapaat. Minäkin haluan sunnuntain kunniaksi käpertyä peiton alle katsomaan leffaa ja olla vaan. Päivällä käydä vähän lenkillä ja tulla kotiin napostelemaan karkkia. Niin muutkin näyttävät sunnuntainsa viettävän. En edes muista milloin minulla olisi ollut vapaa viikonloppu, lukuunottamatta niitä mitkä olen itse erikseen pyytänyt vapaaksi jonkun urheilutapahtuman vuoksi. Olisi ihanaa myös pitää miniloma ja lähteä käymään jossain... Vähän vaihtelua elämään, uusia tuulia. Ehkäpä minäkin vielä joskus, kun hankin kunnollisen työn.

Tätä hyvää oloa täytyy nyt jo senkin takia fiilistellä, että minua odottaa sitten tuon yhden vapaan jälkeen 10 päivän työputki. Mutta tänään minä olen niin helpottunut ja onnellinen ettei sekään vielä tunnu pahalta. Nyt taidan sunnuntain kunniaksi katsoa vähän leffaa minäkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti