torstai 21. huhtikuuta 2011

Jaksaa jaksaa!

Vihdoin ja viimein 10 päivän työputki on selätetty ja pääsen nauttimaan huomisesta vapaapäivästäni! Meinasi kyllä usko loppua parina viimeisenä päivänä ja tuntui ettei vaan pysty enää. Tässä samalla olen tietysti treenannut ihan normaalisti kovalla tahdilla, niin on kuulkaas ihan erilainen väsymys päällä. Nyt on kyllä voittajafiilis, miettikää: huomenna VAPAAPÄIVÄ!

Tänään olen ollut ahkerana ja käynyt jopa kaupassa (tuli hätä, että ruoka loppuu, kun ei ole kaupat huomenna auki.. siis OMG, entä jos ei ole mitään syömistä?!) ja jättänyt siitä edestä päikkärit välistä. Palauttelin myös H&M:ltä tilattuja vaatteita, mikä on aina positiivista pankkitilisaldon suhteen. Olin myös aika kovis ja heitin kaikki kevään h&m-kuvastot roskiin, eli seuraavaa tilausta tehdään kyseisestä firmasta sitten vasta kun syksy/talvi-kuvasto taas tulee :D (ja sehän tulee yleensä joskus kesähelteillä..??)

Huomisen vapaapäivän kunniaksi ajattelin tehdä kaksi treeniä ja muutoin vetää lonkkaa. Mä oon siis ihan fiiliksissä, että mulla on vapaapäivä ja ei ole pakko tehdä mitään! Ai perkele. <3 Jos olen oikein ahkeralla fiiliksellä, niin voisin jopa siivota... En lupaa mitään. Saattaa olla, että tämä tyttö linnoittautuu suurimmaksi osaksi päivästä vaan kotiin telkkarin ääreen ja lusmuilee olan takaa. Sellaisesta päivästä olen haaveillut jo niin pitkään...

Nyt lähden "ohjaamaan treenejä" eli treenaamaan ja huutelemaan muille kannustavia kommentteja kuten: "jaksaa jaksaa!" tai "ei tunnu missään!" tai "mummonikin lyö kovempaa!" .. ;)

Treeneissä soi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti